Condicions de compra

Per donar-se d’alta com a client

L’empresa haurà de demanar l’alta al sistema a BOiSA per mitjà de la web https://menu.boisa.cat i clicar a Contacta amb nosaltres o per correu electrònic a infomenu@boisa.cat o al telèfon 972 439 115.

BOiSA es reserva el dret de donar altes o baixes a les empreses o els seus usuaris sempre que ho cregui convenient per a la seva organització i funcionament.

Un cop l’empresa està registrada al sistema els usuaris tenen accés a l’aplicatiu mitjançant el seu correu electrònic i una contrasenya.


Per a realitzar una comanda

Cal seguir els següents passos:

A partir de la web cal clicar a Fer comanda

1. Escull el dia de la setmana que desitges que et portin el menú.

2. Escull el plat i clica continuar.

3. Un cop escollits els plats del teu menú clica ves a la cistella- comprova la teva comanda, si és correcte, clica confirmar comanda

4. Segueix els passos que s’indiquen per finalitzar el procés de compra i de pagament.

La comanda es pot realitzar com a màxim fins a les 11 hores del matí del dia anterior.

Es poden comprar menús amb 8 dies d’antelació.

Es poden demanar tants plats com es vulgui.

No s’accepten comandes només de pa, postres o amanida de complement.

Les comandes del procés de compra es conserven en suport electrònic i estan sempre a la seva disposició en el seu historial de compres: El seu compte > Història i detalls de les meves comandes.

Per a més informació sobre la confecció dels nostres plats la podeu trobar a preguntes freqüents, a la mateixa web o a la fitxa tècnica de cada plat (recomanacions de consum, valor nutricional, ingredients o al·lèrgens).

Forma de pagament

Tenim dues modalitats de pagament:

Targeta de crèdit (Visa, Mastercard, Maestro).

Transferència bancària.

Per pagar amb targeta de crèdit, li donem accés a un espai segur mitjançant la passarel·la de pagament del nostre banc, on podrà introduir les seves dades per fer el pagament amb total seguretat.

L'opció de transferència bancària és exclusiva per les empreses que paguen la totalitat dels menús servits als seus usuaris.

No tramitem comandes si les dades de pagament no son correctes.


Transport comandes

Les comandes dels menús se serveixen diàriament de dilluns a divendres laborables. Cal recordar que la comanda realitzada en cap de setmana o festiu no la tramitem fins al següent dia hàbil.

Les comandes de menús es lliuren dins una bossa de paper kraft degudament etiquetades amb el nom del comensal i es transporten amb furgonetes refrigerades per tal de no trencar la cadena del fred.

Per la recepció de les comandes cal disposar d’una nevera on guardar els menús fins al seu consum.


Política de devolucions i canvis

No es permesa la devolució de comandes o el reintegrament del seu import dos dies abans del seu lliurament.

Si per causa de força major s’hagués de anul·lar una comanda de diversos dies cal posar-se en contacte amb secretaria al telèfon 972 439 115.

Si una comanda no arriba en condicions cal comunicar-ho per telèfon al 972 439 115 i guardar-la a la nevera perquè el repartidor la reculli l'endemà.

És important poder-la recollir amb condicions de refrigeració per què el departament de qualitat la pugui analitzar.

El reintegrament de comandes es farà mitjançant transferència bancària.

Atenció al client

Per a qualsevol dubte, suggeriment o queixa pot posar-se en contacte amb nosaltres mitjançant el correu electrònic infomenu@boisa.cat.